YOU WANNA KNOW HOW TO MAKE ME SMILE? TAKE CONTROL OWN ME JUST FOR THE NIGHT

Har ni sovit bra? Jag sov jag helt okej, men är fortfarande lite små trött. Idag är det studiedag, igen. Vid elva tiden måste jag dra mig till skolan för utvecklingssamtal, som vi ska hålla själva. USCH. Vet inte ett piss vad jag ska säga. (!!!)

Igår kom jag även på att det inte alls är många dagar kvar till min födelsedag! JIPPI.
Bara 77 dagar kvar, lite över två månader bara! Hade tänkt att börja med min önskelista, fast vet inte riktigt vad jag ska ha med på den, finns typ ingenting som jag önskar mig. Men jag kommer säkert på något som jag vill ha. ;)

Nu blir det att äta frukost, sedan fixa mig inför utvecklingssamtalet. Uppdaterar mer senare, CIAO.


Klicka här för att kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: