WORK

I morgon blir det ingen skola, blir istället prao på mammas jobb! Vilket ska bli skoj. Ett minus för det är att jag måste gå upp vid halv sex på morgonen för att hinna fixa mig, och hinna med lite annat. Usch så tidigt.. ):
Aja.. det är bara en dag, haha.
Sitter här och längtar efter att jag ska få hem min  nya gitarr jag beställde hem för några dagar sedan. Tror jag den kommer i morgon, eller så blir det på torsdag, haha. ;)

Nu ska jag sätta mig med lite plugg, eller ja, ganska mycket plugg är det jag har. Sen måste jag duscha med. 
Även hitta något jag kan ha på mig i morgon och kanske städa lite.. Om jag hinner. Rummet är bara en katastorf, ser ut som att en bomb har landat där inne, haha! CAIO. ♥


Klicka här för att kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: