THE INVENTION OF HUGO CABRET

Nu sätter jag mig framför datorn ner gosdag i sängen och ska kolla på The invention og Hugo Cabret!
Filmen som snart kommer ut på bio, eller kanske redan går och se på bion? Jag vet inte.. men ska kollar via internet istället. Då det är gratis.. Bara att jag inte får en svensk text till. Men det gör inget. 

Kort on dagen; Idag fick jag gå upp vid halv nio får att gå på konfirmationsläsning, som var i fyra och en halv timma! Usch så segt tiden gick. Efter det följde jag med en kompis, hade verkligen ingen lust att gå hem, haha.
I morgon blir det att gå upp vid halv nio igen, för att gå på gudskänst, usch. Men som tur är, så är det bara i 45 min!

Nu bilr det film! Uppdaterar mer i morgon, Godnatt.




Klicka här för att kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: